sjukhus

Hej!
Idag vaknade jag med ett ansikte som var rödare än en tomat, det sved och kliade som satan.. Det var en allergisk reaktion i ansiktet.
Gick till skolan iaf för att få busskort och sånt.
När jag kom hem så städade jag lite snabbt och sen rörde jag mig mot sjukhuset, var där i över en timme, och när jag blev klar sprang jag förbi apoteket för att hämta ut allergitabletterna.
Kom hem, slog in mammas paket och sånt lite snabbt, imorgon bitti ska vi öppna dom, antingen då eller ikväll eller imorgon kväll, beror på hur det blir med tiden.
Nu är mitt ansikte mindre svullnat än vad det var men det kliar som attan fortfarande.
Ska bara kolla film ikväll och sen blir det sängdags och imorgon är det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0