onsdag

Hej!
Det är redan onsdag, shit va veckorna bara flyger förbi och det är dessutom redan december (sen igår dock haha).
Imorgon har jag bara 2 lektioner för sen ska jag och Gizem till banken i Farsta och sen ska jag till odenplan för läkarbesök, ska göra en MR, andra gången gillt då...
Idag hade jag np muntligt.. Gick faktiskt jäkligt bra, dock skulle talet vara 3 minuter minst och mitt blev 2.56 ahahah så 4 sekunder ifrån..
Men fick höra av några klasskamrater som kom fram till mig att mitt tal var riktigt bra, blev fan chockad, min klass är inte sån som bara ger komplimanger hit och dit så när dom bara säger så från ingenstans så kommer det från hjärtat!
Slutade halv 12 och var hemma runt 2, dammsög och sen åt jag lite choklad och kollade på ph, ska snart sova för känner att jag är sjukt trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0