okej...

Hej!
Har haft en helt okej dag, men samtidigt har jag hatat den här dagen över hela mitt fucking hjärta..
Hade bara en lektion och slutade runt 11, kom dock inte hem förän klockan var 2, städade, kollade på ph och sveriges värsta kändisbilförare och sen var vi i simhallen, kom nyss hem.
Nu ska typ mina föräldrar äta middag men jag vill fan inte ha mat..
Ska öva lite på mitt tal som jag har imorgon, är så jäkla nervös, kommer inte gå så jävla bra för att det måste vara 3 minuter långt men när jag klockan mig själv blir det bara lite över 2 minuter och jag vet att jag kommer börja prata myyycket snabbare där framme än i ett grupprum liksom..
Aja får jag F så kommer jag inte bry mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0