mondays

Hej!
Som jag skrev tidigare idag så skulle jag möta upp Fanny i tc, men såklart var det obehöriga på spåret mellan krigslida och jordbro så det var polisens beslut att stänga av tågtrafiken så var fast i krigslida över 40 min, samt så ställde dom in tåget som jag satt på och det innebar att det tåget skulle åka tillbaka till nynäs.. Väntade ute en kvart tills ett annat tåg kom, satt på det ett tag innan det till slut kunde åka. Mötte upp Fanny i årstaberg istället då!
Det var trevligt att träffa henne! Har saknat henne en hel del även fast vi pratar typ dagligen haha!
Kom hem sen och låg och kollade på criminal minds.
Åt senare middag och kollade på tv med mamma, ska snart sova tror jag, är väldigt trött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0