blogga eller inte?

Har sån beslutsångest just nu, funderar på att sluta blogga eller så sätter jag kod på den här bloggen, jag bloggar mest för min egna skull, för att om några år eller månader och gå tillbaka och läsa vad jag gjorde då och hur jag kände osv, och försöka se om livet blir bättre med tiden eller tvärtom? Aja får tänka lite till.
Idag i skolan har det bara varit jobbigt, drama och skit, eller nu ska vi inte överdriva men det var lite tjafs hit och dit och jag känner att jag inte pallar det haha!
Kom hem rätt sent, åt middag och har bara kollat på criminal minds.
Ska typ duscha och sen sova, har dessutom dragit på mig en jäkla förkylning, det är ju väldigt härligt.
Nej men kände imorse att jag hade ont i halsen och täppt i näsan osv men nu mot kvällen blir det bara värre..
Får se hur jag känner mig imorgon, pallar inte med skolan egentligen så skulle inte tacka nej till att stanna hemma men samtidigt känner jag att det är lov om 3 dagar så då kommer jag ju vara hemma hela lovet.

Kommentarer
Postat av: U Know Who ;)

Jag tycker att du ska fortsätta blogga du gjorde min dag för två dagar sen när jag kollade in din blogg! Gräääät av att skratta så mycket på jobbilijobb!! Keep Up The Good Work!

2015-12-16 @ 22:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0