2 veckor till jul

Idag är det prick 2 veckor kvar till jul, inte för att det spelar mig någon roll eftersom jag inte firar jul då, men inom en snar framtid kommer jag fira jul då, älskar traditioner..
Så vad har hänt idag? Ja snabbt och kort kkör vi då!
Skola, hade bara 2 lektioner, på lunchen åkte jag och Gizem till Rusta i Länna för att köpa lite saker till julmarknaden som är på måndag för vi ska sälja fika med vårat företag och det måste se fint ut!
Sen skulle jag på en arbetsintervju i Södertälje, gick väldigt bra faktiskt!
Tog bussen hem från Södertälje och det tog fan mer än en och en halvtimme.. segt som attan.
Kom hem, åt middag och sen träffade jag Fredrik och vi åkte runt lite i nynäs, cruisade som vanligt haha.
Kom nyss hem, ska typ duscha och sova, är sjukt trött för jag kollade på ph finalen, btw var jag den enda som tyckte att det var bra att de 2 vann men det var rätt så obvious.. Eller? Jag visste att dom skulle vinna liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0