tired as fuck

Hej på er!
Igår var jag ute och åt, var med Danielle, Lova och Lina, skit mysig kväll och roligt snack haha!
Är så galet trött, sov 3 timmar innat, satt och snapade med folk och helt plötsligt var klockan 2 och jag skulle upp 5, fml, var som en zombie imorse, åt frukost och sen åkte vi.
Dagens besök hos frissan gick lite sådär, blev sjukt onöjd för att hon fucka upp mitt hår totalt, det är liksom ränder i håret efter hur hon har lagt färg, samt så har hon gjort det mörkare längre bort från kroppen i topparna, asså svårt att förklara men om man lyfter lite av håret så är håret under typ vitt och den andra ljusbrunt..
Hon klippte även allt för mycket...
Sen det enda bra var att jag berättade ju förut att jag tappade sjukt mycket hår och att jag köpte tabletter och min frisör sa att jag har börjat få jätte mycket nya friska hårstrån som redan har blivit jätte långa, lyckan som uppstog!
Direkt efter åkte jag till haninge och mötte upp orre Frida, vi gjorde inte så mycket, kollade typ affärer och aa snackade.
Skulle sen ta tåget hem och mitt tåg var 20 minuter försenat så jag ringde mamma för att snacka lite och det visade sig att mamma och pappa var i handen och provade bilar, så dom plocka upp mig, sen åkte vi och handla lite mat och sen åt vi mat och jag fick diska och nu händer det inte så mycket, ska snart sova tror jag, ska jobba 8 imorgon och efteråt har jag lite grejer att göra!
Före:
Efter:
som ni ser, ser det helt förjävligt ut, är så sjukt missnöjd. Fan innan så tyckte jag att mitt hår va skit snyggt men nu.. Tagga ha tofs varje dag tills jag dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0