shopping

Hej!
Min lediga dag har hitills beståt av städning hemma, och shoppa med Lova.
Först var vi i farsta och där köpte jag en tröja på cubus och sen åkte vi till haninge och då köpte jag en till tröja på Hm.
Riktigt nöjd med mina inköp fan och mamma blev också nöjd för hon slängde kvittona haha, ett stort plus!
Vaknade skit tidigt imorse och fick stressa men hann ändå med vårat tåg.
Kom hem för cirka en kvart sen, ska snart ut och käka på en pizzeria med brudarna, ska bli mysigt!
Lite kul att jag är ledig men hinner fan inte varva ner haha, imorgon ska jag upp 5 för våran buss går 06.25 och vi ska till frissan, alltså jag och mamma, ska färga topparna lite ljusare samt klippa mig, och efteråt ska jag träffa Frida tror jag, vi får se.
Men hinner inte slappna av då heller haha, fan behöver det men aja!
Det här köpte jag då

Tröjan är beige och det står manhattan på den, den är skit skön och köpte den på cubus.
Militärgrön t-shirt från hm, spets i ryggen och ignorera min fula bulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0