shit

Hej! Kom hem halv 1 igår efter jobbet, jobbade en timme extra, duschade håret och somna runt 2 och försov mig imorse, mamma ropade skit mycket men jag hörde aldrig..
Iaf fick stressa väldigt mycket imorse, fixa mig och äta och springa till tåget...
Hade sämsta morgonen på länge, vet inte hur många gånger jag grät, var verkligen inte på topp och fina Frida försökte få mig att skratta hela tiden..
Efter lunch satt jag och några grabbar och tjejer ute och softa typ, blev på bättre humör efter det.
Hade planer på att träffa en kompis efter plugget men istället gick jag med Aleks till centrum där vi blev vittne till en ganska hemsk olycka, det var en bil och en moppe som krocka, knaaas. Både jag och Aleks hjälpte till och sånt, snutarna kom och grejer.
Efter ett tag kom Frida så hängde med henne till donken och sen skulle jag hem, kom hem och åt middag och nu softar jag bara, ska nog sova tidigt idag!
Frida <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0