sämre väder

Somnade rätt så sent och vaknade 8, gick upp och åt frukost och ska snart fixa mig.
Börjar 12.30, tror jag skulle möta Danielle efteråt men vi får se!
Asså jag funderar så starkt på att ta en spontan resa, spelar ingen roll vart, kan till och med vara inom sverige, bara jag kommer bort härifrån och bort från alla dessa jobb rutiner...
Aja, får se om jag hittar något ställe och någon att ta med.
Asså jag blir livrädd, skolan börjar om mindre än 2 veckor, jag får ångest på riktigt...
Sista skolåret och jag som skulle leva livet den här sommaren, men nej..
Jag tycker att det blir så jävla lite av sommarlovet kvar när jag tänker på hur jag jobbar, liksom jobbar helgen och sen ledig 2 dagar och sen jobbar jag 5 dagar och sen ledig 2 dagar och sen är det skola igen........
Ingenting alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0