music is the shit

Igår kväll var jag skit pigg så istället för att sova så satte jag på musik på högsta dock i hörlurar och dansa runt som en galning..
Duschade ungefär halv 2 och snapade med några och sen somnade jag runt 2 mitt i en konversation, haha  typiskt!
Vaknade 6 imorse, var skit trött..
Gick upp och åt frukost och sen så skyndade jag mig till jobbet, jobbade med en jätte härlig tjej idag, och sen fick vi kanelbullar haha på jobbet, så goda dom var :D
Efter jobbet mötte jag Hanna och köpte en ny mascara tror dock att jag redan har använt den en gång och att den sög men aja..
Sen drog vi till umo och sen kom jag hem och åt middag, och tänkte nu kolla runt lite saker på nätet och sen sova, ska upp 7 imorgon, jobbar 11 i älvsjö, har inget busskort så måste gå hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0