jaha

Torsdag idag, en dag till i helvetet och sen är det typ helg, jobbar på lördag så är bara ledig på söndag, men det är lugnt!
Dagen idag i skolan var helt okej, jävligt segt att vi skulle vara i aulan och prata om gymnasiearbete hela dagen, men vi som valde entreprenörskap som programmfördjupning får göra ett helt annat gymnasiearbete så vi fick göra lite annat, bland annat leka haha!
Men vi fick även ett annat schema, så vi slutade tidigare idag och börjar senare imorgon, drömmen!!
Imorgon börjar jag 10 så det är ju en liten sovmorgon iaf haha!
Efter skolan kom jag ner till nynäs och mötte upp Wilma, fixade cigg till henne och sen var vi hemma hos henne en stund och kela med hennes katt.
Sen gick jag hem, åt middag och nu sitter jag här, vet inte vad som händer ikväll, hade planer men vet inte om dessa blir av, det återstår att se!
Dagens outfit 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0