good start

Fan vilken dag jag har haft, varnar för mycket text haha!
Sov bara 2 timmar inatt, för hade svårt att somna.
Försov mig imorse vilket resulterade i att jag fick springa till tåget..
Hann dock platta håret som tur va!
Var hos tandläkaren sjukt länge, tog röntgen och avtryck och såna grejer.
Direkt efter var Sammy bror och kom och höll mig sällskap, och med sig hade han Aleks och Mattias. Vi gick till till Fredrik Gymnasiet och softade där, sen drog vi till min skola och sen till centrum, sen tillbaka till Fredrik och sen gick jag själv till min skola och mötte upp Wilma, vi drog till centrum tillsammans med Ricky och Kalle, där mötte vi upp Frida och sen tagga grabbarna och Gizem kom istället.
Skulle kolla hur mycket pengar jag hade på kortet och det var lite strul så det var kaos asså, mer än så behöver ni inte veta haha!
Käkade på donken och sen mötte vi upp Danielle och gänget och sen drog vi till skolan, hade informationsmöte bara och fick sen skjuts hem av Fredrik och Jakob.
Kom hem, hämtade mammas leg och sen åkte jag och hämta ut ett paket, kände mig vuxen ahahaha!
Kom sen hem igen och var tvungen att tagga till Willys, gjorde det, kom hem käka middag och drog sen ut med Fredrik och Jakob och åkte bil och tävla med en snubbe, skit kul men fett läskigt också hahah!
Körde 230 på motorvägen och från ösmo till nynäs tog det bara 3 minuter..
Sen körde vi race på norvik och när vi körde som snabbast kom ett fucking rådjur springandes ut framför bilen, vi höll på att köra av vägen för att väja för rådjuret..
Kom hem för ett litet tag och har bara snackat med Frida typ.
Ska duscha och sen försöka sova, ska upp 6 imorgon men vill gärna sova mer än 2 timmar hahah!
Bjuder på en bild med Gizem idag innan skolan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0