dödens död

Hej på er!
Kom nyss hem, vaknade 7 imorse och åt frukost och sånt, hade bokat ett extra pass på jobbet för såg att det behövdes, så hade bokat 11.00-15.00, men precis innan jag ska gå hemifrån för att ta mig till jobbet så ringer min arbetsledare och frågar om jag kan jobba till 19.00 istället, och självklart ställde jag upp.
Väl på jobbet fick jag en rast på 45 minuter och efter ett tag kom min andra arbetsledare och frågade om jag kunde stanna till 20.00, och jag sa ju såklart ja..
Fick dock sluta en kvart tidigare för att hinna med mitt tåg som går endast en gång i timmen, lärde känna en ny kille på jobbet som bor ganska nära mig och han slutade lite tidigare men väntade på mig så att vi kunde åka tåg tillsammans, han verkar vara en jävligt skön kille!
Pratade lite mer Frida påvägen hem, ska snart duscha och sova tror jag, är så sjukt trött av att ha jobbat så länge..
Har även fått ont i halsen... Snälla säg inte att jag blir sjuk nu, jag pallar inte!!!
Min pappa har haft ont i halsen både igår och idag och idag blev han värre så han har nog smittat mig.
Imorgon är jag ledig som tur är, ska bara ta det lugnt innan skolan typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0