yas

Godkväll!
Det har varit en lååång dag idag och är just nu så himla trött..
Har gått upp tidigt hela lovet hitills och imorgon blir min första och enda sovmorgon detta lov tyvärr.
Gick upp strax innan 7 och fixade mig och åt frukost och var klar en hel timme innan min buss skulle gå..
Tog bussen och vid hamnen så hoppade Danielle på, så det var trevligt med sällskap :)
Vid gullmars skildes vi åt 2 olika håll.
Var hos frissan lite mer än 2 timmar, tyckte det blev väldigt fint dock är jag ledsen för att hon klippte bort mer än 10 cm... och jag skulle bara klippa 2 centimeter.
Visar bild imorgon på hur det ser ut.
 
Kom hem runt 2, lagade lite mat och städade och skit och drog ut och träffade Fredrik och Jakob, vi gjorde inte så mycket, hängde typ i hamnen på piren men tillslut blev det så jävla kallt för att det blåste.
Sa hejdå till killarna och drog hem och lagade middagen, blev wok idag, skit vidrigt eftersom den var utan kyckling..
Aja är ändå glad för nu på söndag tar våran jävla fast slut, det var på fucking tiden haha.
Har kollat på pll och ätit chips och nu lyssnar jag på musik men ska snart kolla på ex on the beach :)
Haha nu vart det väldigt långt inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0