skönis

Tjena!
Dagen idag har flytit på så jäkla bra, fick tillbaka mitt matteprov och hade fått godkänt på det, var jätte osäker och trodde helt ärligt att jag skulle få F men icke sa nicke.
Pratade med min lärare och fixade mitt omprov så nu har jag godkänt även på privatjuridiks provet.
Vaknade tidigt imorse, fixade mig, lockade håret och fick springa till tåget, kom till Handen, köpte en paj på donken och fick en kaffe på köpet, drog till fredrik skolan och chillade ett tag med Johanna.
Kom till skolan och hade 3 lektioner, på håltimmen kollade jag på ex on the beach med Frida.
Fick sluta tidigare så kom hem för en kvart sen.
Igår sket jag i att plugga helt och hållet.
Idag ska jag bara äta middag, handla mat och sen chillaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0