skit azz

Hallå där!
Dagen har flytit på, Hanna kom runt halv 11 idag, drog sen till tåget och åkte till willys, hade varit fett taggad på att köpa energidricka men typiskt nog så glömde jag legget och fick då fan inte köpa, blev fan sur!
Mötte upp Lova och vi drog till hamnen, det var så soligt så vi satte oss ute på piren i solen, skit mysigt. Dock blåste det rätt så mycket.
Efter ett tag kom Daniel och sen så frös vi och alla började tagga hem, klockan var typ 1 då.
Jag skyndade mig till konsum och köpte en twix, kom hem och åt chips och sen twix och fixade lite och sen kom mamma hem och vi har bara lagat massa mat.
Nu åkte dom iväg och skulle tvätta bilen och jag ska nog inte göra så mycket haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0