måndaag

Måndag idag, trodde att jag skulle till skolan idag men kom ju på att jag har lov haha.
Igår kväll var jag med Fanny, mötte henne ute och sen träffade vi några vänner.
Drog till willys och köpte ostbågar och åt upp hela skiten påväg hem till mig, kom hit och skypa och var inne på omegle, hon tog sista bussen hem så hon drog vid halv 12 och jag var så sjukt trött så jag duschade och somnade på en gång.
Imorse så var jag i simhallen och sen dess har vi gjort klart mitt rum, tror vi är helt klara nu, skööönt.
Inatt blir min "första" natt i det här rummet haha.
Åt middag klockan 2 och jag är fortfarande äckligt mätt....
Nu ska jag byta om och dra och möta Hanna och Zarha, vi får se vad vi hittar på, ska bli roooligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0