april april

Första april idag, jag har inte lurat någon men inte heller blivit lurad tack och lov.
Hatar sånt för går alltid på all bullshit.
Iaf, vaknade trött imorse, åt frukost och drog till skolan, hade sköna lektioner för satt och spela sims på båda och sen på idrotten så dansade vi.
Kom hem 4 och sen dess har jag suttit och pluggat matte tills nu, kan ni tänka er? Jag? Plugga matte? Men ja, det gjorde jag iaf och kan säga att det var bortslösade timmar för känner mig inte ett dugg smartare.
Ska nog kolla på pll ett tag och sen blir det en dejt med sängen.
Sista dagen imorgon i skolan innan fucking lov, det ska bli så jäkla skönt!
Btw, igår var det exakt 10 veckor kvar till sommarlov, TAGGAAAAA!
Har matte prov imorgon och 2 lektioner samt en håltimme, men det är lugnt för efter det är det looooov!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0