Vänta på tåg är kul

Tjatja! Sitter just nu och väntar på tåget hem, min sista lektion va inställd så slutade för 20 minuter sen :)
Igår så va jag ute med Hanna, gjorde inte så mycket pratade mest och planerade nästa sommar, kommer bli grymt!
Sen så passade vi på att köpa godis och energi dricka en sista gång, för idag började ju mitt godisförbud och hon skulle oxå köra! :)
Kommer hem om typ en timme och då ska jag kolla på big brother och revenge och chilla lite!
Sen så får vi se vad som händer, har en extremt lång sovmorgon imorgon så kan vara uppe länge ikväll haha!
Börjar ju 12 vanliga tisdagar men första lektionen är inställd så börjar 1 istället!
Bilden säger ju allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0