si

Tjo!
Den här dagen började lugnt, vaknade halv 10 och ingen va hemma så jag låg bara kvar i sängen och chillade.
Sen kom mina föräldrar hem och då började vi fixa frukost, sen när vi hade ätit så började vi städa och nu sitter jag här och lyssnar på musik och läser bloggar.
Ska nog kolla på revenge, haha det roliga är att jag alltid säger att jag ska kolla på revenge men det händer aldrig, för så fort jag skriver det så blir jag upptagen med annat!
Funderar på att bara vara hemma ikväll, kommer knappt ihåg när jag va hemma sist

Kommentarer
Postat av: Hatar folk i bilar

Gick dey bra att bara sitta inne idag hahaha

Svar: hahaha nej tyvärr inte
irakovalchuk.blogg.se

2014-09-06 @ 23:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0