nai

Blev inget simhall för mig idag, men imorgon däremot :D
Sitter just nu och  kollar på ph och såg innan det big brother.
Ska se klart ph och sen ska jag nog sova, ska upp 6 imorgon och vill fan inte vara alldelles för trött imorgon haha!
Känner att jag har redan ont i hela kroppen (träningsvärk)
Nu är reklamen slut så ska fortsätta kolla.
 
På tal om inget, skulle byta bild på mobilen idag och då tänkte jag ta en bild på mig och Fanny från när jag va i skövde och det fick mig att sakna skövde såååååååååå jävla mycket :(
Faaan bästa helgen i mitt liv typ, allt va bra... Va glad innerst inne och hade honom så nu är det bara skit jobbigt :(
Bild från idag, har lagt upp samma bild på instagram.. Följ mig där. irakovalchuk heter jag där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0