mindre bra

Asså den här dagen har sugit kuk helt ärligt, har varit på sämsta jävla humöret så jag blir fan rädd för mig själv haha! Hade en lektion mindre för att den va inställd, skönt :D
Sen fick vi sluta 10 minuter tidigare vilket var bra för då kunde pappa hämta mig, vi åkte direkt till simhallen och simmade ett tag, så skönt efteråt eftersom jag inte har tränat på länge, kom sen hem och åt middag och glass och sånt skit.
Har börjat nysa skit mycket så hoppas det inte är någon jävla förkylning på G för det har varit så jävla kallt ute och jag har knappt haft några kläder på mig eller haha jo har haft kläder men inte så varma.
 

Har trott hela dagen att det är onsdag men det är fan bara tisdag haha! Så jävla störande, för skulle sätta alarmet tills imorgon och jag trodde det var torsdag och då måste jag gå upp tidigare men kom sen på att det bara är tisdag som tur va annars skulle jag väl ha blivit irriterad för att jag fick gå upp tidigare fast jag inte behövde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0