gårdagen

Tja tja!
Dagen igår var rätt så bra, skolan va chill, slutade tidigt och aa det var väldigt skönt.
Kom sen hem och halvsov, sen så skulle jag till simhallen och efter det kom jag hem och åt och senare så gick jag ut med Hanna, vi gjorde inte så mycket direkt men det var skönt att bara vara ute och snacka!
Sen påvägen hem ringde jag Fanny... Pratade med henne ett tag och så fort vi la på så bröt jag ihop, mådde så jävla dåligt.. Kunde knappt andas..
Sen så duschade jag och la mig i sängen och däcka på en gång.
Gick upp 7 för att jag skulle gymma med Hanna men vi båda var så trötta så vi sket i det, så jag somnade igen och vaknade 11.. Snacka om att man var trött om man sov så länge haha!
Ska ut ikväll med Hanna och några till tror jag, får se om jag pallar för vädret är inte på topp och blir bara piss deprimerad haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0