Fredag

Hello!
Igår kväll var jag ute med Hanna och då så hände det en liten grej, vi såg en 7-årig kille gå utan skor och knappt några kläder på sig så vi frågade om det hade hänt något och tydligen så hade hans mamma slängt ut honom så vi hängde med hela vägen till hans pappa vilket tog cirka 25 minuter och det var kolsvart en stor del av vägen :/
 
Idag så började jag 8 var så himla trött imorse men efter ett tag så släppte det.
Somnade en stund på sista lektionen dock haha :D
Sen så åkte jag hem och var hemma en halvtimme innan jag drog till simhallen, mötte upp mina föräldrar i ösmo så fick skjuts haha!
Efter det så skulle vi köpa kebab och sånt, mina föräldrar köpte pizza och jag tog kycklingkebab tallrik...
Och när vi kom hem var jag så jävla hungrig så bah öppnar jag lådan och där är det BARA pommes... Så fick cykla dit och dom gav mig en ny tallrik som tur va, annars skulle jag fan ha dampat sönder!
Åt iaf precis klart och ska nu ut.
Nu vart det här ett väldigt långt inlägg, sorry :)
Bild från insta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0