fasen

Tja!
Fick en så jäkla bra start på den här dagen så det är helt sjukt.
Satt hemma och chilla i lugn och ro och sminkade mig och då var klockan 5 över 7, så får jag ett sms av Danielle och hon bah vart är du? Så jag bah hemma dårå?
Tydligen så hade jag glömt att jag skulle ta tåget som gick 06.52 från mig..
Men min fick byta om och springa HELA vägen till tåget och höll på och missa snabbtåget.
Och det tåget går 10 över 7.
Så jag hade bara 5 min på mig.. Skit kul.
Hann iaf med tåget och bästa Danielle och Johanna väntade på mig så dom höll mig sällskap till skolan.
Sitter iaf just nu på privatjuridiken.
Längtar tills vi slutar för då ska jag fika med Danielle sen ska jag till simhallen, sen hem och äta och efter det ska jag ut med Hanna.
Men vi får väl se om allt händer hahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0