synd

Vaknade imorse runt 9 och sen så lagade jag frukost till pappa eftersom han var hemma idag från jobbet.
Vi åt och sen så diskade jag och sen bestämmde vi för att baka, det var hyfsat roligt.
Sen när vi var klara med det så bestämmde vi oss för att åka och fiska, det gick åt helvete haha men det var skönt att vara ute för det är ganska fint väder dock så är det kallt så in i helvete.
När vi kom hem så fikade vi lite snabbt.
Lämnade mobilen hemma, rätt så skönt att slippa samhället ett tag.
Ska åka till simhallen om 5 minuter och tänker nog lämna mobilen hemma även den här gången.
Sen när jag kommer hem ska jag äta middag och sen fixa naglarna och sånt för imorgon ska vi på "kalas".
Funderar på om jag ska locka håret men det ska typ regna så vi får se imorgon, det måste ju matcha kläderna också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0