Pluggat

Vaknade rätt så tidigt imorse eller nej haha vaknade 10!
Gick upp och åt frukost och sen så städade vi hemma och sånt.
Sen åkte mina föräldrar iväg så var hemma själv några timmar och då pasade jag på att lyssna på musik på högsta.
Lyssnade på gamla låtar så blev en väldigt nostalgisk känsla och gamla minnen ploppade upp :/
Sen när jag tröttnade på det så pluggade jag faktiskt för en gångs skull haha, blev chockad själv haha!
Gjorde någon svenska uppgift och privatjuridiks uppgigt, och jag tror faktiskt att det gick ganska bra :D
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, antagligen kolla på big brother har missat 18 avsnitt hehe..
Så måste komma ikapp!
Längtar tills maten är klar för är skit hungrig och vi ska äta god mat, det blir kycklingvingar med bakad potatis (heter det så?) och massa sallad till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0