Godnatt

Hej på er! Förlåt för sämsta uppdateringen men har inte riktigt haft tid till det haha!
Vaknade halv 8 imorse och kunde inte somna om förän klockan var halv 9 och jag skulle upp 9 eftersom jag började 12..
Iaf gick upp på morgonen och lagade mat, var skit irriterad på typ allt.. 
Sminkade mig och fixade mig och drog till skolan.
Väl där hade vi bara 2 lektioner.
När skolan var slut åkte jag direkt till Jakob.
Vi åt tacos med hans familj, och sen kollade jag och han på 2 skräckfilmer och myste och hade det allmänt trevligt, den ena filmen kommer jag inte riktigt ihåg vad den hette men den va så dålig så det spelar ingen roll.. Och den andra va saw 4.. Obehaglig jävla film hahah!
Kom hem vid 10 och pratade i telefon med Fanny. Sen när vi la på så ringde Jakob på skype så vi satt och snacka i 2 timmar. La på när klockan var 1 och sen duschade jag och nu ligger jag i sängen.
Imorgon vet jag inte vad som händer, antagligen ingenting...
2 bilder från idag





Kommentarer
Postat av: Anonym

fina du

2014-10-18 @ 14:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0