damn

Oj jävlar såg att statistiken va hög igår, nice :D
Iaf vaknade imorse halv 6 för skulle gymma men va alldelles för trött för det, gick och la mig 1..
Så jag somnade om på nytt och fick springa till tåget haha!
Igår gjorde jag typ ingenting, på morgonen va jag och simma och sen från klockan 4 på eftermiddagen så satt jag och skypa med Jakob ända till klockan blev 12. Sen ett tag var Aron med och snacka men det var typ bara 1 timme!
Fyfan att man slösar en hel dag på skype haha, det är illa!
Hade redovisning i skolan och det gick väl sådär :/ Glömde bort en del av vad jag skulle säga och sen så började jag stamma.
Ikväll ska jag bara umgås med mina gäster för dom åker imorgon klockan 4 på morgon, lite tråkigt men samtidigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0