bio

Hej!
Vaknade halv 6 imorse, bestämde mig igår natt att jag skulle locka håret, men somnade inte förän klockan va 1 men konstigt nog va jag skit pigg haha!
Iaf vaknade tidigt och lockade håret, sminka mig och åt frukost sen drog jag till skolan, hade ett prov och ett läxförhör och båda gick åt helvete så det kändes ju bra..
Sen direkt efter skolan så tog jag tåget in till älvsjö med Hanna och därefter så tog vi bussen till heron.
Käkade hamburgare och sen så gick vi till willys och köpte massa gott till filmen.
Filmen va jävligt bra faktiskt den hette "Gone girl".
Sen så tog vi bussen till handen och därifrån tåget till nynäs, och såklart var det försenat så kom hem senare, pratade med Jakob påvägen hem och kom nyss hem typ, ska duscha och sen ska jag nog kolla på big brother, drack 2 energidrickor så lär vara pigg skit länge tyvärr haha!
Imorgon ska jag träffa några kompisar.
En bild från imorse, asså älskar lockarna ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0