-

Fyfan vilken tråkig blogg jag har, tycker synd om er som läser skiten..
Iaf dagen började jävligt bra, vaknade tidigare för att jag var pigg, gick upp och fixa mig och åt frukost sen drog jag till skolan, hade 3 lektioner och sen så slutade vi och då fick vi LOOOOOV, så jävla skön känsla.
Jag tänker fan inte göra ett piss det här lovet, förutom äta, sova, gymma och kolla på big brother!

Kom hem runt 4 och strax efter det kom pappa hem och då åkte vi till simhallen och mötte upp mamma vid ösmo.
Satt och bastade, det var galet skönt, kom hem och har precis ätit middag.
Ikväll så får jag se vad jag ska kolla på haha, blir nog antagligen paradise hotel och sen big brother!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0