sjukling

Tjäääna!
Ligger just nu i min säng vilket jag har gjort större delen av dagen, om det inte var sängen så var det soffan.
Är svinsjuk så  var tvungen att stanna hemma idag, och imorgon tyvärr..
Aja det är lungt, hatar dock att jag kommer ligga efter i skolan..
Dagen idag har jag tillbringat med att kolla på portkod 1525 och paradise hotel, 2 avsnitt som jag hade missat.
Nu ska jag typ kolla på big brother resten av kvällen!
Fanny var här en snabbis oxå, vi åt lunch tillsammans hemma hos mig.
Och det är det enda jag har ätit hitills idag och det var en halv tallrik med soppa.. Har mått så sjukt illa så har inte kunnat äta något alls!
Fast har druckit massa te så jag måste typ springa på toa varje minut haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0