Shitty day

Dagen idag har varit helt okej tills nu..
Började med att vi hade privatjuridik, skit tråkig lektion så jag satt och pratade om intressantare saker med Elina istället.
Sen så skulle vi ha spanska prov, gick åt helvete, hade inte pluggat innan haha så får skylla mig själv!
Sen på lunchen var det pasta carbonara, skit gott!
Efter lunchen hade vi håltimme och då stressade jag sönder för att hinna klart med en engelsk uppgift, blev klar under lektionen, känns skit bra haha!
Kom hem och bytte om och pratade lite i telefon och sen åkte vi till simhallen, simmade knappt något men däremot så bastade jag, skit skönt!
Kom hem och åt middag och försökte övertala mina föräldrar att få gå ut men det gick åt helvete så ska tillbringa hela jävla kvällen och helgen med att sitta hemma och glo på serier.. Någon som kan komma med serietips? Kommentera isåfall :)
En bild från igår haha, med fina snön som smälte bort lika snabbt som den kom tråkigt nog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0