Kaoooos

Dagen idag har varit pissjobbig..
Vaknade 9 och hade svinont i halsen och extrem huvudvärk samt lite snorig..
Ändå bestämde jag mig för att gå till skolan.
Hade några lektioner men jag var så himla trött att jag inte orkade göra ett piss..
Hela dagen idag så har det varit strul med både SL och SJ, och jag som skulle hem och sånt innan jag skulle ta mig till stockholm för att möta upp bästa Fanny som kommer idag..
Slutade 16.30 och då skulle jag ta 5 tåget.. Tåget var mer än en kvart försenat så när jag kom hem hann jag bara ladda luren lite och slänga i mig maten och sen springa till tåget.
Sitter iaf på tåget in till sthlm nu och är typ framme om en halvtimme.
Kommer typ gråta floder när jag ser Fanny haha :(
Imorgon så vill mamma att jag ska stanna hemma eftersom jag är sjuk, så lär nog göra det.. Lite tråkigt men samtidigt väldigt skönt. Har ändå inte så viktiga lektioner imorgon som tur är!
Bjuder på en härlig bild från i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0