barnkalas

Godkväll!
Har varit upptagen hela dagen.
Började med att jag vaknade runt 9 imorse och gick upp och åt frukost, sen skulle vi storstäda.
När det var klart skulle jag locka mitt hår vilket tar en timme. Blev klar med det och då började jag sminka mig och sånt.
Skulle nämligen iväg på ett barnkalas.
Det var jätte mysigt där, kom nyss hem och var där från 1.
Så va en väldigt lång dag.
Åt massa mat, drack lite och kollade på film sen med Valle.
Alla vuxna blev så jävla packade och då fick jag och Valle ta hand om snorungarna, det var inte direkt så kul, för skitungarna har börjat slåss som fan och allt ska vara enligt deras regler.. Bläää.
En liten bildbomb





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0