tråkig dag.

Heeej!
Världens tråkigaste dag asså!
Vaknade imorse av att mamma väckte mig för att äta frukost, åt frukost och mår illa som in i helvete just nu...
Åkte sen till simhallen och simmade lite, kunde inte simma så mycket för att jag mådde så jäkla illa, helt sjukt asså!
Kom hem och kollade mobilen eftersom jag hade lämnat den hemma för att slippa alla ett tag, då hade jag fått en hel del sms och grejer så var tvungen att svara på alla men vissa sket jag i för dom frågade saker som jag inte ville prata om.
Sen så kollade jag på tv med mina föräldrar ett jävla bra tag, slutade med att pappa väckte mig haha!
Hade sovit i typ en halvtimme men det var jäkligt skönt :D
Ska snart laga mat, men är inte ens hungrig..?
Aja ska kolla lite på pll tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0