sunday

Hello!
Har precis beställt lite saker från fyndiq bland annat ett nytt skal till min iPhone, ett fodral till min iPad och tre par hörlurar haha, behöver verkligen hörlurar för alla mina är typ sönder :o Och sen så beställde mina föräldrar lite skal till deras telefoner och till pappas platta.
Dagen har varit lugn hittills, ska snart äta fast är inte hungrig.
Har bestämmt att ta det lugnt idag för är extremt trött för somnade typ halv 2 efter eurovision.. och vaknade typ 8.
Tycker att hen som vann eurovision inte var en värdig vinnare :/
Asså Conchita verkar skit härlig asså har inget emot hen men själva låten sög ganska så mycket :/
Men aja ska väl inte klaga!
Ska iaf kolla på pll nu så hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0