Ojjjjjj

Sorry för sämsta uppdateringen men har haft en lång dag och inte haft tid för att blogga!
Var iaf på dagen i torö och chillade med familjen, sen så kom jag hem, sminkade mig, plattade håret och sånt! Tog sen tåget som gick vid halv 6 till stockholm, Lova och Sammy hoppade på i västerhaninge!
Sen så kom vi fram till kungsträdgården, det var ju gratiskonsert där och steve angello skulle uppträda och sånt!
Musiken var jävligt bra men folket var ju fan idioter hela bunten, dom puttades och rökte mitt i hela folksamlingen så hela jag luktar fortfarande rök...
Haha men det var iaf en kille som greppade tag i min rumpa när han gick ut från folksamlingen och jag blev helt jävla chockad :o
Sen så träffade man massa människor där som man kände och på tåget!
Var skit glad men lite smågrejer gjorde mig nere.. Men annars var det nice, speciellt när musiken droppade, sååååå fucking nice!!!
Fast det värsta nu är att jag är döv på mitt ena öra.. Hoppas det går över bara..
tog inga bilder tyvärr :/
Ångrar det lite nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0