Kan inte sova

Kan inte sova så drf passar jag på och bloggar!
Var ju hemma som sagt och pluggade ett tag, sen skulle vi äta middag och sen så åkte vi till simhallen och efter det så åkte vi till Länna för att hämta mammas telefon som var på lagning och i den affären så hade precis någon person snott något så vi såg på parkeringen när säkerhetsvakterna gick och höll i någon som inte skulle springa iväg och sånt och sen så hörde vi vad som hade hänt och grejer haha!
Men iaf sen så drog vi till media markt och köpte en sån där apple stationär dator och sen så fick jag en iPad mini silver från ingenstans haha, blev iaf skit glad :D
Kom hem och gjorde inte så mycket för klockan var 9 så duschade lite snabbt och la mig i sängen och sen dess har jag inte kunnat somna...

Min iPad :D

Haha och en bild jag la ut på insta nyss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0