pluggis

Hihi skrev ju förut att jag inte orkade plugga men tänkte för mig att jag borde göra åtminstonde 1 grej så då blir det lite lättare och skönare i helgen så jag slipper göra hela skiten på en gång, men var duktig nog och gjorde 3 saker som skulle in idag :D
Och har gjort halva grejen som hela klassen gjorde när jag var hos skolsystern, så det ända jag ska göra i helgen är att skriva typ en halv sida av en uppgift men annars skulle jag ha skrivit typ 3 sidor sammanlagt.. Är fan stolt över mig själv haha!
 
Men men handlade idag oxå, mötte Danielle det var ett jäkla bra tag sen sist :D
 
Men nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen och tvätta bort sminket och skit och dricka te och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0