Ingen tid

Hej hej!
Har inte haft tid idag att blogga så drf får jag göra det nu!
Hade mitt första engelska nationella idag muntliga delen, det gick väl sådär :/
Sen fick vi tillbaka våra prov från naturen och jag fick ett E (thank god) fyfan trodde verkligen att jag skulle få ett F..
Sen ungefär vid lunch tiden fick jag migrän, hade sån jäkla jobbig migrän idag, helt sjukt asså, det kändes som mitt huvud skulle sprängas och jag mådde fett illa..
Sen när jag kom hem så tog jag en treo och somnade i sängen för hade så ont så orkade inte göra ett piss. Men iaf en timme senare gick migränen över :D
Och jag åt lite mat, åt inte alls mycket för mådde fortfarande illa... Sen åkte jag med mina föräldrar och handlade sen när vi var på willys så mötte jag upp Lova för skulle vara med henne!
Vi åkte till ösmo och träffade Jocke och var med honom rätt så länge, kom hem för typ 10 minuter sen, har bara duschat, borstat tänderna och lagt mig i sängen.
Nu är jag så jäkla trött att mina ögon typ limmas ihop, men ska först kolla instagram och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0