Hej bloggen

Sitter just nu på tåget påväg till skolan.. Hade sovmorgon ju men var så jäkla trött imorse så det är sjukt :o
Även fast jag la mig i sängen typ 10.. Hur fan ska jag orka gå upp imorgon klockan halv 6..
Men men som sagt sitter på tåget nu, har svenska och sen språk och egentligen skulle jag ha slutat men nu har dom lagt in jäkla samhälle i en timme.. Så slutar 14.20 så jag missar halv tåget och måste ta hel :/
Sen när jag kommer hem hinner jag bara vara hemma i en halvtimme för sen ska jag iväg till ösmo med Lova och kolla på gymmet där.. Hoppas det är lagom stort men om det är för litet så får vi leta efter något annat gym!
Bjuder på en bild från imorse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0