citat

Det kvittar inte hur snabbt du rör dig framåt, så länge du fortfarande rör dig framåt så räknas det som ett framsteg.

Jag tror inte att någon riktigt förstår hur långt jag har kommit!
Från att ständigt vara ensam, deprimerad och nedtryckt av andra så har jag blivit den jag är idag och jag är sjukt STOLT över mig själv!
Flera gånger har jag varit nära på att ta livet av mig men jag gjorde aldrig det!
Det finns dom som hatar mig men det finns också dom personer som gillar mig för den jag är!
Jag kanske går lite för långt ibland typ sur för länge, skrattar lite högre än andra osv, men personer gillar mig ändå för min inre sida, för att jag alltid bryr mig om andra oavsett om jag är ledsen och deprimerad så finns jag alltid för mina vänner och jag tror och hoppas att dom finns för mig med!
Jag är inte riktigt där jag vill vara men jag närmar mig för varje steg jag tar!
En gång ska jag kunna säga att jag är riktigt glad igen att jag inte bryr mig om andra personer som sårar mig, men jag har en liten väg kvar och jag tänker klara det!
Har jag klarat mig hittills så kan jag fan klara mig ända fram!
 

Kommentarer
Postat av: :)

Sjukt bra jobbat! :D

2014-03-16 @ 09:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0