sömntuta

Vaknade 8 imorse och drog upp och drog till gymmet, det var så himla jobbigt att gymma när man knappt sovit något på hela natten och när man inte har lust..
Körde i lite mindre än en timme, var mest intervaller och sen lite ben!
Kom sen hem och började baka kakor, det tog typ 3 jävla timmar och sen så lagade jag lunch till mig och en matlåda till pappa och sen skulle jag självklart dammsuga och satte mig precis ner för att kolla på gossip girl men tänkte blogga först annars skulle jag glömma det..
Lyssnar för tillfället på "Din soldat", jag lyssnar på den så mycket att den snart kommer vara jobbig att lyssna på den, men älskar den låten!!
Ska kolla fb och några bloggar.
Guuud vad det spöregnar ute just nu, blir fan rädd av ljudet :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0