respektlösa jävlar

ååååååh är så jäkla glad :D Fick ett A på svenska np i läsförståelsen :D Haha och min reaktion var skit rolig för jag bah vaaaaa skojar du? Det är inte kul om du skojar nu! På skrivdelen fick jag bara ett E haha! Tidigare idag så ringde jag till tandläkaren och hon som svarade var så jäkla respektlös och extremt otrevlig! Vafan är problemet.. Hon frågade hur min tandställning gick sönder och då sa jag att den gick sönder av en pommes och hon bah "det tror jag inte på", asså får flipp när folk säger att dom inte tror på något som jag säger som är sant!!!! Sen så hon att jag skulle vänta tills jag har tid egentligen vilket är den 26:e och det är ju jätte länge och då frågade jag om inte det kommer förlänga tiden asså hur länge jag ska ha den eftersom den inte drar åt då, och hon sa "jo men det är inte mitt problem" Asså så jäkla respektlös. Men fick ändå en tid till imorgon! Sen så fick vi tillbaka våra historia prov och jag fick ett D :) Nu ska jag iväg till gymmet och köra benpass, otaggad till tusen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0