monday I think

Asså nu när det är lov har jag verkligen ingen koll på vad det är för dag, kan fråga typ 10000 gånger vad det är för dag men ändå glömma haha!!
Vaknade rätt så sent idag, halv 11 men kunde fan inte somna förän klockan var 2 :/
Ikväll ska jag lägga mig tidigt för har bestämt mig för att ALLA vardagar ska jag gymma klockan 9 på morgonen, mitt gymkort går ut om typ 2 eller 3 veckor så under den tiden ska jag fan passa på att gymma varje dag förutom på helgerna, fast kanske någon dag då oxå haha!!
MEN det innebär då att jag måste få tillbaka mina rutiner och vakna tidigt varje morgon, och det är ett rent helvete för mig :(
Var en sväng förbi centrumet idag oxå, kollade runt lite med min mamma, hittade inget speciellt.
Haha en rolig sak om vädret.. Först var det sol, sen när vi skulle gå til centrum så började det regna som fan, sen efter ett tag var det skit varmt och soligt och så fort vi kom hem började det regna igen.. Hahah asså vafan är det för fel på vädret..
Har sån jäkla migrän också, på tal om inget och den går fan inte över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0