kväll

Hej på er!Har haft en bra dag. Vaknade imorse och åt frukost sen drog vi till simhallen och efter det åkte vi runt i affärer i nynäs och köpte lite mat och sånt!Efter att jag hade ätit och det så tog jag och Fanny tåget mot Sthlm, hon skulle hämta en sak hos sina kompisar, och det slutade med att vi satt i Kungsträdgården och åt årets första mjukglass :DSen så skulle vi hem och SÅKLART var det strul med tågen igen från ösmo till nynäs, så vi gick av i ösmo och istället för att vänta på bussen drog vi till Fannys mormor och fick saft haha!Sen så dansade vi, sjöng och jag vet inte vad vi gjorde asså på vägen dit och därifrån.Sen så träffade vi 2 killkompisar och var med dom ett tag och sen så började tågen gå så vi tog tåget hem och nu sitter jag här :)Skulle hellre vilja vara ute längre men aja what to do!
Tidigare idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0