The lost weekend

Den här helgen har varit helt kaos, som ni redan läst tidigare så har jag druckit massor och aa rökt alldelles för mycket, men sen så hände det massa saker som jag inte kan berätta för att vad som händer i Skövde stannar i Skövde. Eller det hände egentligen inget stort men om det skulle komma ut skulle vissa/en viss person tappa respekten för mig helt..
Resan hem var förjävlig, mitt tåg blev inställt och eftersom det är helg går det bara ett tåg i timmen och så gick dom inte ens från T-centralen utan från Älvsjö så jag tog tunnelbanan till Farsta och fick vänta på mitt jäkla tåg.
Kom hem, åt, duschade och kollade massa saker på nätet.
Nu ska jag sova för imorgon börjar jag jobba och ska upp jävligt tidigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0