it's my birthday :D

Hej på er!
Haft en galen dag idag, först gymmade jag, sen stog jag och snacka med johanna i en halvtimme. Hade sen bråttom hem för skulle fixa mig och så och träffa några kompisar men det blev såklart inte av...
Så lockade mitt hår och sminkade mig och sånt och sen träffade jag Danielle och vi drog och fika i centrum.
Sen efter ett tag så skulle hon iväg och då träffade jag Hanna och Fevveeh och va med dom ett tag.
Kom sen hem och väntade på att pappa skulle komma hem för vi skulle handla mat och grejer. Haha det roliga var att min pappa hade glömt bort att jag fyllde år så efter en timme av att han hade varit hemma kom han på det! :D
Sen åkte vi och handla och jag fick en bukett.
Efter det köpte vi mat på pizzerian och det blev kycklingkebab tallrik, skit gott!
Sen så drog jag ut med Fredrik, vi gjorde inte så mycket gick runt bara sen träffade vi ett gäng och hängde med dom ett tag.
Kom sen hem och då pratade jag i telefon med Fanny och sen med Danielle ett tag haha!
Nu ska jag dricka te och grejer och duscha sen sova :)
 


Hahaha försökte få en fin bild på mitt hår men gick inte så bra :( det tog en timme att göra dom, fan kortare tid än vad jah trodde :D och dom höll hela dagen!
Och så blommorn jag fick hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0